digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Kärleken till livet ...

Publicerad 2017-08-28 23:37:44 i digital livsstil, digital marknadsföring, digitallivsstil, egenföretagare, jobba hemifrån, laptop lifestyle,

Under semestern fick jag tillfälle att läsa ett antal böcker men avslutade semestern med att börja en fantastisk bok. Nu har jag inte avslutat den ännu men just i detta läget behövs inte det.
Jag läser Kärleken till livet av Marie Fredriksson. Vilken bok!
Jag har både gråtit och haft ett leende på läpparna. Den här boken har fått mig att tänka ... vad är meningen med livet? Vad är kärleken till livet? För mig har det betytt funderingar på vad jag vill göra med mitt yrkesliv. 
Vill jag vara kvar på samma plats jag är idag, nej! Det har jag vetat länge men varit för feg för att göra något åt det. Varför inte försöka förverkliga en dröm man har? Vad kan gå fel ... på sin höjd misslyckas man! Vad händer då? Jo vi reser oss upp igen och tar misslyckandet som en lärdom och går vidare mot drömmen!
 
 
 
Vad är din dröm?
Min dröm är att skapa mig en digital livsstil där jag har mitt jobb på fickan. Där jag kan befinna mig var som helst. Jag kan jobba när som helst. Jag är min egen chef. Jag bestämmer mina egna arbetstider. 
Jag utbildar mig just nu via SFM, Six Figure Mentors vilket blev öppningen för min dröm. 
Vill du känna dig motiverad?
Kanske inspirera andra?
Bli inspirerad?
Få mer till familjen?
Fria arbetstider?
Slippa gå upp så tidigt på morgonen men ändå hinna träna innan jobbet?
Jobba för dig själv?
Kunna jobba färre timmar men ändå få bra lön?
Vara på din drömsemester fast du jobbar? Eller bara är ledig :)
 
Det kan bli verklighet! Allt är upp till dig. Hur mycket tid du vill spendera och investera.
Passa på att utbilda dig samtidigt som du t.o.m kan börja tjäna pengar under tiden. Allt är upp till dig hur snabb du är på att lära dig.
I utbildninge och medlemskapet får du alla verktyg du behöver samt den utbidlningen i vad alla verktyg är till för.
Du blir sedan som en franschisetagare. Du säljer in produkten/utbildningen och sedan gör SFM jobbet åt dig. Allt är inbyggt i utbildningen och i verktygen. Du behöver inte uppfinna hjulet en gång till ;) ... bra va :D.
 
Allt du behöver göra är att få kunderna att anmäla sig för ett informations brev och förhoppningsvis köper de också utbildningen med medlemskap. Du får ALLTID 30 dagars pengarna tillbaka garanti.
 
Börja vägen mot din dröm! Börja vägen mot din egen DIGITALA LIVSSTIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela