digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Leva ett "fritt" liv på dina villkor

Publicerad 2017-08-08 18:33:11 i Allmänt, digitallivsstil, jobba hemifrån,

*Leva ett fritt liv på dina egna villkor* då menar jag en livsstil med Digital Marknadsföring genom SFM.
 
Blir du medlem hos SFM ()Six Figure Mentors) får du via olika nivår kommission på det du säljer ur deras digitala utbud så som utbildningar och digitala verktyg för att kunna göra ett bra jobb som marknadsförare.
 
Är det kanske så att du letar efter ett jobb där du är din "egen".?Där du arbetar för dig själv, på dina villkor, på dina arbetstider och kan befinna dig var du vill bara du har en uppkoppling mot internet?
 
Själv har jag under många år letat efter ett jobb som gav mig friheten att kunna vara vart som helst. Ett jobb där det inte känns som man sliter ihjäl sig åt andra på obekväma tider. Det där "Jobbet på fickan" som jag brukar kalla det. Det där jobbet när du startar din bärbara dator och kan jobba när jag vill och vart jag vill.
 
 
 
 
My Banner
Klicka på bannern ovan och få mer information om hur SFM kan hjälpa dig att komma igång med din resa som entreprenör.
Hos SFM kan man välja att marknadsföra egna produkter eller tjänster som är SFMs eller DEA, Digital Experts Academys egna.
Allt sker via utbildningen du själv får samtidigt som du sätter upp dina förutsättningar för att marknadsföra tjänsterna och kan där tjäna pengar samtidigt, allt beror på dig själv. Hur mycket tid du vill lägga ner, hur mycket pengar du är beredd att satsa ( du satsar ju trots allt i ditt eget företag). Man får ingenting gratis här i livet.
Det finns heller ingen som lyckats starta ett företag utan att vara tvungen att satsa både tid och pengar. I slutet av dagen kommer det vara värt det. Förhoppningsvis kommer du glädjas åt att du lyckats, att du vuxit som person och du kan leva på ditt jobb som egenföretagare.
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela