digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Lite oregelbundet ett tag ...

Publicerad 2017-08-17 11:08:08 i Allmänt, digital livsstil, digital marknadsföring, digitallivsstil, egenföretagare, jobba hemifrån, laptop lifestyle,

Mina inlägg kommer ett tag framöver komma lite oregelbundet p.g.a familjeskäl.
 
Men nu kommer hösten och det känns som det kommer innebära många roliga utmaningar :). 
 
 
 
My Banner
 
 
 
Framför allt kommer jag försöka utveckla mitt entreprenörskap med SFM.
 
SFM är ett seriöst affiliate företag där du köper en utbildning och har chansen att faktiskt tjäna pengar medans du utbildar dig. Detta är så klart individuellt. Som mycket annat är allt upp till dig själv. Om du skulle starta upp vilket franschise företag som helst så krävs det att du lägger ner mycket tid och pengar.
 
Ju mer tid och ju mer pengar du investerar desto snabbar får du resultat!
 
Du kan läsa mer om programmet här och givetvis anmäla dig till en testperiod. Programmet tillämpar dessutom 30 dagars pengarna tillbaka garanti OM du bestämmer dig för att gå med :). Känner du efter 29 dagar att detta var ändå inget för mig får du pengarna tillbaka!
Visst är det toppen :). 
 
Tveka inte, det kommer inte kosta dig något att prova. Du kanske kommer tacka mig en dag ;).
 
 
My Banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela