digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Många funderingar just nu

Publicerad 2017-08-02 19:39:11 i Allmänt, digital livsstil, digital marknadsföring, digitallivsstil, egenföretagare, jobba hemifrån, laptop lifestyle,

... Semester tider börjar närma sig sitt slut och planeringen inför hösten är i gång.
 
Börjar även fundera över hur skall jag göra ... Skall jag bo kvar i sverige (där jag oftast  blir deprimerad på vintern) eller skall jag flytta utomlands?!
 
Då är också frågan om man skall ta sitt företag vidare i ett rasande tempo eller om man skall söka sig ett jobb på plats under tiden man fortfarande bygger upp företaget vid sidan av så som jag gör nu.
 
Har några ställen jag kan tänka mig att flytta till, där är det även postivit för svenskar att arbeta. Eller skall jag bara hoppa rakt ut och se vart det tar mig. Vissa dagar har jag verkligen lust att bara kasta mig ut :) och vissa dagar kommer den där försiktiga lilla donnan fram som bromsar mig. Men denna lilla donna kommer allt mer sällan så att ta steget och bara kasta sig ut ligger närmare och närmare :).
 
Det är samtidigt spännande likväl som det är skrämmande. Men jag fortstätter mina undersökningar för att komma framåt :) rätt var det är så finns chansen där och då skall jag ta den, lita på det :).
 
Mina drömmar är närmare än vad jag tror vissa dagar!
 
Drömmer du också:
Om ett arbete utan fasta arbetstider?
Jobba åt dig själv?
Få mer tid till saker som betyder mer än timmarna på jobbet?
Kunna arbeta var som helst?
 
Ta del av erbjudandet från SFM och starta din resa redan idag:
Klicka på bilden nedan och börja redan idag.
 
Coaching, webinarier, alla verktyg du behöver och utbildningsmaterial tillhanda hålls av SFM
Så klart inte gratis men vill du verkligen uppfylla din dröm och förverkliga dig själv är det värt det :).
 
 
My Banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela