digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Att nå drömmar och mål?

Publicerad 2017-07-30 09:45:51 i Allmänt, digital livsstil, digital marknadsföring, digitallivsstil, egenföretagare, jobba hemifrån, laptop lifestyle,

 
 
 Är ni nöjda med det livet ni lever nu? Eller känner ni att något saknas?
 
Själv har jag egentligen ingenting att klaga på men det är något som saknas! Något som är svårt att sätta fingret på. Det handlar inte om pengar eller materiella saker utan mer självförverkligande.
 
Jag vill ha ut mer av livet än bara vara dag ut och dag in ... jag vill känna att jag åstadkommit något när dagen är slut. Jag vill känna ett lugn och en harmoni i själen. Jag behöver påfyllning av energi inte bli tömd på energi.
 
Försöker just nu fundera ut vad som är den bästa påfyllningen av eneriger för mig.
 
Vilken är den bästa energikällan för er?? Kom gärna med kommentarer om det.
 
Jag har nog hela mitt liv behövt känna att jag åstadkommit något. Jag har ett stort behov av att göra nya saker som jag inte gjort förut och helst då också bevisa för mig själv att jag fixade det.
 
Jag har nog alltid varit en sökare ... söker efter något roligare eller söker efter något mer yrkesutmanande. Detta betyder inte att jag är äventyrlig på något sätt. Jag har mina gränser och jag är väldigt försiktig. Tar inga förhastade beslut utan funderar och vrider och vänder innan jag tar ett beslut.
 
Därför är mitt beslut att ansluta mig till SFM ingen slump eller ett förhastat beslut. Det tog mig flera månader innan jag bestämde mig.
Så om du liksom jag är en funderare och inte tar förhastade slutsatser. Klicka in och läs om hur du kan göra mer för dig själv. Hur du kan få mer tid över till annat i livet :). Att vara egenföretagare kräver hårt jobb! Så är det, men det betalar sig tillbaka i slutändan. Är du beredd att satsa tiden för att få mer tid över till det du verkligen vill?
 
Ta en titt på vad SFM kan erbjuda:
 
 
My Banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela