digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Digitallivsstil/ Mitt liv

Publicerad 2017-07-21 17:29:00 i Allmänt, digital marknadsföring, laptop lifestyle,

Hej!
 
 
Nu startar jag upp en blogg på svenska då jag tidigare bloggat på engelska.
 
Den här bloggen kommer mestadels handla om mig och mitt företag och mitt arbete mot mitt drömmål.
 
Så i den här bloggen kommer det även att finnas länkar till SFM där du kan via mig anmäla dig för att också bli entreprenör och arbeta med digital marknadsföring av utbildningar och tjänster på deras sida.
 
Anmäl dig till en gratis testperiod:
 
http://tidyurl.com/ufk9si
 
 
Mitt mål:
 
Att arbeta på vilket ställe i världen man vill!
Att kunna hjälpa andra att också uppnå sina drömmar med digital marknadsföring.
Få chansen att bli en coach och inspirera andra.
 
Vill du göra förändringar i ditt yrkesliv?
Få mer tid till familj, barn eller vänner?
Hinner du inte med familj, hemmet, träning och vänner?
Drömmer du också om att få förverkliga dig själv?
Få tid till DIG SJÄLV?
 
Ta då chansen att läs mer genom att klicka på SFM loggan.
 
 
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela