digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Halvvägs ...

Publicerad 2017-07-26 22:25:39 i digital marknadsföring,

... mot helgen :). Första veckan på jobbet efter semestern är alltid jobbig ;) .., man är trött samt att arbetsuppgifterna inte riktigt dragit igång ;).

 

 

MEN ... desto bättre för mig då jag kan fokusera lite mer på mitt *eget* ... Vill ni också lämna 8-17 jobbet? Känner du för att bli din egen och jobba som Affiliate Marketer?
Då ska du läsa mer och anmäla dig på en gratis prövo/test period och ta reda på mer vad SFM kan göra för dig :).

 

My Banner
Ta hand om varandra ska försöka skriva lite mer om mina tankar och planer i morgon!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela