digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Vad är dina mål och drömmar?

Publicerad 2017-07-27 10:12:00 i Allmänt, laptop lifestyle,

God morgon denna underbara torsdag! Eller den kanske inte är så underbar trots allt...
 
 
 
Mitt mål och min dröm är att kunna inspirera andra till att inte ge upp sina mål och drömmar. Jag vill peppa och ge bra stöd till andra som känner att de av någon anledning är ute på djupt vatten eller bara inte vet hur/vad att göra.
 
Nu står jag här själv och inte vet vad jag ska göra!
Jag har mina drömmar och mina mål. De är väldigt tydliga och jag vet vart jag vill. MEN ... just nu fungerar det inte och jag vet inte hur jag ska ta mig framåt?????
Som tur är tänker jag i första hand ta hjälp, jag behöver också folk omkring mig som jag coacha och peppa.
Vi har alla dagar då vi tvekar och funderar över om vi är på rätt väg, om vi gör rätt som gör det här osv ...
EN sak vet jag ... Ge ALDRIG upp dina drömmar!
 
 
Hur går dina tankar?? Är du som jag, otroligt försiktig?
Det har tagit mig 10 år ... 10ÅR ... att komma till beslutet att jag skall starta något eget. Vill inte vara anställd längre. Borde gjort detta för längesen ... men jag har varit feg. Jag har inte rikigt vetat inom vilket område jag vill starta eget. Har ALLTID vetat att jag skall jobba med min "Pocket lifestyle" alltså mitt arbete på fickan så jag kan befinna var som helst i världen men ändå kunna utföra mitt jobb.
För mig handlar det just nu inte om att ha så bra lön som möjligt, det handlar om HUR och vilken KVALITET jag lever mitt liv!
 
NU vet jag vad jag vill ... 
Jag vill ha ett liv fyllt med meningsfullhet och kvaliet!
 
Jag VILL verkligen det här ... även om det är tufft ibland och jag tvekar om jag verkligen kommer lyckas!
 
Jag vill, Jag ska, Jag kan!
 
Här kan ni läsa om vad jag pysslar med :).
Anmäl er gärna via bilden nedan för att ta del av mer information.
 
 
 
 
My Banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela