digitallivsstil.blogg.se

En blogg om mig och mitt jobb framåt mot mina drömmar

Att vara entreprenör ...

Publicerad 2017-09-10 18:56:57 i digital marknadsföring, egenföretagare, entreprenör, jobba hemifrån,

Jag har arbetat med ekonomi i över 20 år, de senaste 10 som ekonomichef.
Jag har arbetat mer än mina 8 timmar när det var dags för rapportering och bokslut.
Det har tidvis varit ett stressigt arbete under åren. Jag kan tycka att stress kan vara bra i måttlig dos. Lite stress ka göra att jag presterar bättre.
 
Oftast får du aldrig höra när du gör något bra, men när det går dåligt för företaget ja då får du minsann höra det.
 
Jag har funderat ett tag och ville verkligen hitta mitt "företag på fickan" som jag kallar det för. I praktiken innebär det att jag vill jobba med något som är oberoende var i världen jag befinner mig. På så sätt känner jag att det skulle inte spela roll om jag skulle behöva jobba på "semestern" för jag skulle kunna ha semester medans jag jobbar ... låter kanske inte klokt men det är så jag känner. Digital Marknadsföring har öppnat ögonen på mig, eftersom marknadsföring faktiskt ligger ganska nära företagsekonomin så känns inte steget så stort dit.
 
Vilket också då innebär att när jag jobbar digitalt kan jag ju jobbar vart som helst. Bra va :)!
 
I mitt sökande så hittade jag Six Figure Mentors ... här har du ett program där du får utbildning samtidigt som du kan tjäna pengar. Är du riktigt duktig kan du komma igång snabbt dessutom.
 
Vill du veta mer? Ta del av gratis video serie genom att anmäla din email här!
 
Är det intresse också att få chansen att jobba varifrån du vill? 
 
Valet är ganska enkelt! Yttelrigare chans att anmäla dig här.
 
Chansen att du blir fast och tycker detta är roligt är stor :).
Det finns också risk att du blir överväldigad och tycker det är för mycket information periodvis. Men det gäller att ta sig över det :).
 
 
My Banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela